Novosti, Savjeti

Ah, ta menopauza

Osim opće poznatih simptoma kao što su navale vrućine, neredovite mjesečnice, promjene raspoloženja utjecaj hormona je znatno veći u periodu koji može trajati niz godina, a uzrokuje znatne promjene s kojima se žena mora naučiti nositi i tražiti rješenja kako bi se njihov utjecaj smanjio ili okrenuo u pozitivnom smjeru.

Svaka žena u periodu menopauze može se susreti sa čak 35 simptoma koje bitno utječu na kvalitetu života. Da, dobro ste pročitali, čak 35 simptoma koji se javljaju prije ili tijekom menopauze. Osim opće poznatih simptoma kao što su navale vrućine, neredovite mjesečnice, promjene raspoloženja utjecaj hormona je znatno veći  u periodu koji može trajati niz godina, a uzrokuje znatne promjene s kojima se žena mora naučiti nositi i tražiti rješenja kako bi se njihov utjecaj smanjio ili okrenuo u pozitivnom smjeru.

Menopauza se odnosi na period života tijekom kojeg menstruacija prestaje. Obično se javlja između 45 – 55 godine života. Formalno žena je ušla u menopauzu ako je od posljednje menstruacije prošlo najmanje 12 mjeseci.

Koji su to simptomi s kojima se žena susreće:

  • Navale vrućine
  • Noćno znojenje
  • Neredovite mjesečnice
  • Promjene raspoloženja
  • Bol u grudima
  • Smanjen libido
  • Vaginalna suhoća
  • Glavobolja
  • Trnci u ekstremitetima
  • Osjećaj peckanja u ustima
  • Promjene u okusu
  • Umor
  • Nadutost
  • Probavne smetnje
  • Bol u zglobovima
  • Napetost u mišićima
  • Osjećaj „električnog udara“
  • Svrab
  • Poremećaj spavanja
  • Slabija koncentracija
  • Poremećaj pamćenja
  • Gubitak kose
  • Krhki nokti
  • Suhoća oka
  • Povećanje tjelesne težine
  • Stresna inkontinencija
  • Vrtoglavice
  • Alergije
  • Osteoporoza
  • Nepravilni otkucaji srca (aritmija)
  • Pojačan miris tijela
  • Razdražljivost
  • Depresija
  • Anksioznost
  • Napadi panike

Svi navedeni simptomi ukoliko se jave remete kvalitetu života. Na neke od njih možemo utjecati svojim odlukama i samodisciplinom. Redovna tjelovježba, dovoljno sna, raznovrsna i zdrava prehrana i manje stresnih situacija mogu imati utjecaj na većinu navedenih simptoma. U ovom periodu života svaka žena mora odrediti prioritete i usmjeriti energiju na aktivnosti koje imaju pozitivan učinak na mentalno i fizičko zdravlje. Zato drage žene, znajte da menopauza nosi jedno novo poglavlje u životu, a tempo i način koje sami odredite uvjetovati će jačinu simptoma koji se javljaju.

Ukoliko imate problema sa koncentracijom ili primjećujete poremećaje u pamćenju naša preporuka je povećanje fizičke aktivnosti u vidu hodanja u prirodi (minimalno 30 min. dnevno bez obzira na vremenske uvjete) i uzimanje dodataka prehrani za normalno funkcioniranje živčanog sustava.

M.E.V. Feller® Memory Ease sadržava fosfatidilserin, kolin i cink. Cink pridonosi normalnoj kognitivnoj funkciji, vitamin C koji pridonosi smanjenju umora i iscrpljenosti te vitamine B1 i niacin koji pridonose normalnom funkcioniranju živčanog sustava te normalnoj psihološkoj funkciji.

Svaka žena osjetljiva je na kosu, kožu i nokte i kada primjećuje gubitak kose, krhke nokte ili koža ostavlja dojam opuštenosti, suhoće i umora onda imamo preporuku u obliku dodatka prehrani  Skin, Nails and Hair Formula od Solgara  koja je sastavom jedinstvena, uravnotežena, kompleksna formula i sadrži aminokiseline, prah crvene alge, MSM, cink, bakar i vitamin C.

Solgar Skin, Nails and Hair Formula je jedinstvena, uravnotežena, kompleksna formula koja sadrži aminokiseline, prah crvene alge, MSM, cink, bakar i vitamin C.

  • Vitamin C pridonosi normalnom stvaranju kolagena za normalnu funkciju kože.
  • Cink pridonosi održavanju normalne kose, kože i noktiju.
  • Bakar pridonosi normalnoj pigmentaciji kose i kože.

U velikom broju slučajeva žene se susreću sa tzv. stresnom inkontinencijom. Stresna inkontinencija se odnosi na čestu ili iznenadnu potrebu za mokrenjem. U nekim slučajevima možemo govoriti i o preaktivnom mjehuru. Ovaj simptom je uobičajen tijekom menopauze, budući da promjene u razinama hormona mogu uzrokovati slabljenje mišića mokraćnog mjehura i zdjelice. Za pomoć kod ovog simptoma preporučujemo svakodnevno izvođenje Kegelovih vježbi i liniju Soffisof uložaka za zaštitu i potpunu sigurnost:

Related Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *