Novosti, Savjeti

Opuštena koža nakon trudnoće – blagodati eteričnih ulja

Tijelo i koža imaju nevjerojatne sposobnosti prilagodbe. Nakon trudnoće ili ako ste u kratkom vremenu izgubili na težini možda ćete i dalje imati opuštenu kožu. Što možemo učiniti u prevenciji ili pak za ponovnu obnovu i elastičnost kože?

Koža je najveći živi organ, koji se sastoji od milijuna stanica. U vanjskom dijelu se izmjenjuju svaki dan, ali u dubljim dijelovima su postojanije pa im je potrebno dulje vrijeme za obnovu. Nakon trudnoće ili gubitkom velikog broja kilograma u kratkom vremenskom periodu koža se skuplja, ali smanjivanjem masnoće koja kožu čini rastegnutom slabi se i elastičnost tako da koža djeluje opušteno, posebno u predjelu trbuha.

Što učiniti:

1. VJEŽBANJE

Vježbanjem prije svega učvršćujemo i izgrađujemo mišiće. Aerobne vježbe poput brzog hodanja mogu pomoći u toniziranju velikih mišićnih skupina, a vježbe otpora dodatno pomažu u stvaranju vezivnog tkiva i oblikuju mišićna vlakna.

vjezbanje

2. PILING

Redoviti piling kože potiče cirkulaciju krvi i uklanja mrtve stanice sa površine kože, što posljedično potiče stvaranje novih stanica na vanjskom dijelu. Četkanje suhe kože idealan je način poticanja cirkulacije. Počnite četkanjem od stopala pa prema srcu (laganim kružnim pokretima sa ciljem poticanja blagog crvenila kože). Nakon toga, svakako pokušajte istuširati se naizmjence hladnom i toplom vodom. Proizvodi za piling pri tuširanju bilo bi dobro da sadrže kofein jer će potaknuti i ubrzati proces smanjenja celulita.

3. HIDRATACIJA

Izuzetno je važno pijenje vode (minimalno 8 čaša vode dnevno), ali uz unutarnju hidrataciju potrebno je vlažiti i hraniti i vanjsku površinu kože. Naša preporuka su mješavine prirodnih ulja koje možete i sami napraviti. Uz osnovno (bazno) ulje kao što je bademovo, maslinovo, kokosovo ili arganovo dodajte par kapi eteričnog ulja. Na primjer u bazno ulje slatkog badema dodajte par kapi eteričnog ulja jasmina ukoliko imate masnu kožu, u arganovo ulje dodati par kapi eteričnog ulja geranije ako vam je koža sklona aknama. Za suhu kožu odlično je kokosovo ulje uz par kapi eteričnog ulja limuna, mirte ili pačulija. Isto tako za masnu ili mješovitu kožu dobro je koristiti ulje koštica marelice uz dodatak par kapi eteričnog ulja nerolija. Najbolji efekt postiže se laganim nanošenjem ulja na vlažnu kožu nakon tuširanja. Nakon njege ručnikom utapkajte višak tekućine i ulja.

4. MASAŽA

Opuštenoj koži pri masaži treba posvetiti posebnu pozornost. Masirati treba proizvodima koji nisu pretjerano “skliski” (npr. krema bogata karite maslacem) kako se koža ne bi dodatno pod rukama rastezala.

5. HRANA ZA ELASTIČNOST KOŽE I DODACI PREHRANI

Voće i povrće bogato antioksidansima može pomoći u zaštiti kože i prevenciji opuštenosti. Namirnice kao bobičasto voće, zeleno lisnato povrće, žuto/narančasto voće i povrće, orašasti plodovi i mahunarke i njihovi proteini biljnog porijekla su od izuzetnog značaja i koža ih jako voli. Osim toga sadrže vitamin B koji preventivno djeluje na opuštanje i nabiranje kože. Uz hranu biljnog porijekla, preporuka je i dodatak prehrani koji dodatno pomaže u izgradnji unutarnjeg sloja kože. M.E.V. Feller Livin`Beauty sadrži sinergijsku formulaciju za zdravlje kože, kose i noktiju. Sadržava ulje lososa, masline i boreča, koji su izvor nezasićenih masnih kiselina. Sadržava i kolagen, koji je glavni sastojak dermisa, te vitamin C, koji doprinosi normalnom stvaranju kolagena za normalnu funkciju kože.

m.e.v. Feller® Livin’ Beauty je sinergijska formulacija za zdravlje kože, kose i noktiju. Sadržava ulje lososa, masline i boreča, koji su izvor nezasićenih masnih kiselina. Sadržava i kolagen, koji je glavni sastojak dermisa, te vitamin C, koji doprinosi normalnom stvaranju kolagena za normalnu funkciju kože. Vitamin B2 i niacin doprinose održavanju zdrave kože. Vitamin E doprinosi zaštiti stanica od oksidativnog stresa. Željezo i vitamin B12 imaju ulogu u dijeljenja stanica. Cink pridonosi održavanju zdrave kose, kože i noktiju.

Koliko će vremena trebati za povratak u normalu?

Opuštena koža možda nikada neće vratiti svoj izgled nakon trudnoće. Međutim, prehrana, njega, tjelovježba mogu s vremenom smanjiti opuštenost kože. Poboljšanje će isto tako ovisiti o:

  • Težini i dobi žene prije trudnoće
  • Kvaliteti kože i genetskim predispozicijama
  • Kilogramima koje ste dobili tijekom trudnoće
  • Tjelovježbi i prehrani tijekom i nakon trudnoće.

Bez obzira na nedostatke, bitno je ipak biti “zadovoljan u svojoj koži” 😊 Ljepota nije duboko u koži, a opuštena koža je između ostalog prirodan proces. Ako zamislite svoju opuštenu kožu i strije kao podsjetnike koliko ste toga prošli i prihvatite sebe uz male nesavršenosti onda će i koža biti ponos vašeg tijela.

Related Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *